Megkérdezték Rogántól, hogy Balásy megkerülte-e őt az Euronews megvásárlásakor
Vadai Ágnes arról is kérdezte a propagandaminisztert, hogy mire kellett a NER-nek a csatorna.
Vadai Ágnes arról is kérdezte a propagandaminisztert, hogy mire kellett a NER-nek a csatorna.
A képviselő szerint a büntetőjogi felelősség kérdése is felmerül.
Árat emel a kormányzati kampányok kivitelezésében taroló Lounge Group. A cégnek a keretmegállapodás értelmében van erre lehetősége, amivel élt is, és amire Rogán Antalék is rábólintottak.
Az opciós kereteket is figyelembe véve nettó 12 milliárd forint ment el családbarát megbízásokra. 16 megbízásból 15-öt Balásy Gyula érdekeltségei kaptak.
A két cég Balásy korábbi üzlettársának tulajdona, egyszer már elnyertek egy 30 milliárdos megbízást.
A kormányzati kommunikációs kampányokból meggazdagodott Balásy Gyulának is fontos szerepe volt.
Egyelőre csupán felderítési szakban van az eljárás.
Évek óta tartó lejtmenetben van a magyar reklámipar, a tendencia 2023-ban is folytatódott a reklámszövetség és társszervezetei adatai alapján. Főleg az állami költés esett vissza drasztikusan.
A kormány kedvenc kommunikátora 2022 tavasza és 2023 januárja között mintegy 12 millió forintért végzett médiaügynökségi feladatokat a Honvédelmi Minisztériumnak.
Részletes díjszabást tartalmazó, kiszivárgott Excel-táblázat alapján derült ki, hogyan kötnek kommunikációs szerződéseket a kormányzati szervek a Magyar Péter által kritizált Balásy Gyula-féle cégekkel.
Az összes állami szerv kizárólag a Rogán Antal minisztériuma alá tartozó hivatalon keresztül rendelhet meg bármilyen kommunikációs, illetve rendezvényszervezési munkát.
A Diákhitel Központ volt vezérigazgatója a Balásy Gyula cégeivel kötött, túlárazott kommunikációs szerződéseket nehezményezte, azonban vezetése idején a Diákhitel Központ egy másik kommunikácios céggel is szerződött: azzal, amelyik 2019-ben volt feleségét készítette fel a miniszteri szereppel járó sajtószereplésekre.
A szinte semmiből pillanatok alatt százmilliárdos árbevétel – ezt produkálta az a két kommunikációs cég, amelyeket Magyar Péter állami hátszelű túlárazással vádol, és amelyeknek az utcai óriásplakát-kampányai elől 2017 óta elmenekülni is lehetetlen volt. A Diákhitel Zrt. volt vezetője nagyvadra lő, de minimum kétséges, mit tudna bizonyítani a vádjaiból.
Újabb egy évig a New Land Media Kft és a Lounge Design Kft alkotta konzorcium végezheti a Paks II. Zrt-nek a kommunikációs és rendezvényszervezői feladatokat.
A Lounge Design és a New Land Media idén már kaptak nagyobb összegeket is, két olyan szerződés is volt, amelyek keretösszege alulról karcolta a nyolcmilliárd forintot.
A világ legtekintélyesebb marketingkommunikációs ügynökségei szállnak be a Balaton hirdetésébe.
Balásy cégei jellemzően a kormányzati kommunikációs tendereken jellemzően szoktak nyerni.
Az atlétikai vb-n is szépen kereső Balásy Gyula egyik vállalkozása kapta az idei év eddigi legnagyobb megrendelését az állami Exim-csoporttól, de sokat költöttek kocsikra is. Szponzorpénzből pedig jutott néhány tízmillió az ATV volt igazgatósági tagjának és a kedvenc állami sportvitorlás cégnek is.
Az atlétikai stadion megépült a világbajnokságra, ahogy Orbán Viktor szerette volna, a beruházás profitjából pedig a Mészáros család apraja-nagyja csodás hajókirándulást tehet, de a kormány által kizsigerelt és fizetési nehézségekkel küzdő fővárosnak továbbra is be kell érnie a puszta ígéretekkel.
A Nemzeti Kommunikációs Hivatal második negyedévben kiírt 30 közbeszerzését kivétel nélkül a NER kedvenc médiavállalkozója, Balásy Gyula cégei nyerték el.